SNÁJDIG FICS-ÚR

2012.06.20. 11:08

szerző: oddbinsa

Szívem királya ötvözte magában a kikezdhetetlen filozófus és termetével mindenkit árnyékban tartó nehézsúlyú örökös bajnok erényeit. Egy ilyen fenség mellett képtelenség volt érvényesülnie bárkinek. Én pedig ellentmondást nem tűrően kijelentettem, hogy királyom a trónjától megfoszthatatlan. Mert milyen a szerelem? Vak!

Egy esős hétköznap, fülledt délutánján azonban, besétált életembe laza eleganciával a snájdig sziporkázó, a társaság kedvence. Testközelbe kerülve először finom, jó szagát éreztem meg. Majd néhány érzékeny pillantás következett. 

Háh! Könnyű vagy, legyintettem, te női szívek elrablója. Mondhatnám fics-úr. Vagy mégsem? S ahogy szemtelenül mosolyra futott a szája, mintha azt súgta volna: Na, még mindig Őt szereted?

Ekkor már sejtettem, hogy a szívtiprói-látszat csal. Kitörés előtt áll egy magányos vulkán. S amint a fülledt zsongásban kortyoltam a poharamból, hirtelen szájon csókolt mandulás-kesernyéjével a Balaton-felvidék úri fiúinak legsármosabbja. 

E szemtelen snájdig ráébresztett, hogy belefáradtam a nehézsúlyú filozófus lomhaságába. Ki kell mondjam: Frissességre vágyom. Üde, izgalmas szerelemre.

Ilyen volt az a párás nyári délután, amikor elhagytam furmintot és megadtam magam a csopaki olaszrizlingnek. Életöröm van benne. Imádom!

 TéHá

Címkék: olaszrizling furmint csók Csopak

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boresszex.blog.hu/api/trackback/id/tr894592864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása